Är på väg till Örebro för att handla resterande julklappar

Tjoho....snart bär det iväg till Marieberg...de sista julklapparna ska köpas, jag vet vad jag ska ha, då blir det extra roligt. Vi åker förbi Tomas också och tar en fika och kollar på hans nya "flöt-tv". Igår bjöd Linas pappa in Lisa, Linus och Håkan på julbord, Tack, hoppas ni hade det trevligt....jag kunde dessvärre inte var med....Det kommer snart bilder från dagen

Här sitter Fredrik


Här sitter vi och har det skönt framför en 55 tums TV, vi kollar nog på Whale rider här på kanalen Silver, jag sitter inte där just nu  i o m att jag just nu tar kort "klick"


Här kommer Jan på kl 2300 att det skulle vara kul att dra igång rockband, han ville själv inte delta så jag tog micken och tog hand om sången och Micke tog hand om gitarren...


Vi valde karaktärerna Lars Umlaut båda två, så här såg de ut...dubbel-Lars, första låten Rebell yell med Billy idol, klarade jag inte, men när Micke valde Hotell California med The Eagles då såg det bra ut ända till slutet......
 och


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0