En riktigt fin julafton

Vi börjar med en fin fruktig bild...innan det bär av med berättelsen om julafton -08



Började dagen med att göra lite varm O´boy med vispad grädde....väckte barnen och serverade detta goa till lite julklappsöppning


Här är ett litet "axplock" på våra julgåvor


Vår moster Karin kom kl 10, vi åt "julfrukost" ihop. Lisa var och kollade på
julspelen i kyrkan så hon missade frukosten men inte det här kortet



Vid 11.30 så åkte vi till Forshaga till kära syster och kusinerna, här har Adam fått en spdermandress, med "muskler" i...kram på dig sötnos

Och Ella har fått en vacker klänning, genusansvar :-)...kram på dig prinsessan


Vi tar en spiderman-bild till.....


Marcus sitter och väntar på tomten


Gulliga Sara & Patrik får vackert ställa upp på posering


Åhhhh Fille och Lisa, va gött att ha en sådan kusin.......


Linus, Ella och Adam tittar på Jesus fördelse på tv´n


Här är Sara och Fille.....va lika varandra de börjar bli


En ny bild på kusinskaran



Den här bicepsen kanske inte hör julen till men Fille idrottar hårt och tränar styrka varje dag
för att bli bättre "idrottskvinna", så den är väl värd att dokumenteras..och det gör vi idag



Vär värt att dokumetera är också hur min syster såg ut för 10 år sedan,hon ser ut som en modell, men men den tiden är tyvärr från svunna tider...sorry sis :-( , tog kort på ett kort som satt på deras kylskåp


En tomte knackade på och kom in till oss, tomten var så bra, synd bara att Fille var på toa hela tiden som tomten hälsade på


Här har jag fått alla till korttagning, Linus sköter "tidutlösaren" eller vad det heter, vi räknade ut medel-snitt-åldern på
vår familjegrupp, den blen 19.4 år.....


Så...nu har Lisa och Linus åkt till Håkan och Emma har åkt till farmor, nu stänger jag dörren för julen och funderar på om jag ska åka till pappa och träffa honom, Jimmy och Angelica....och ska jag åka till Annica? ska jag åka till båda eller ingen. KAnske ska jag göra mig lite äggtoddy och kolla på lite julfilmer...vi får se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0