helvetes buss resa till bangkok 081215 msn-historik mellan Emma och mig



non, je ne regrette rien säger:

hej

non, je ne regrette rien säger:

du ska veta vad som har hant

non, je ne regrette rien säger:

Halla

non, je ne regrette rien säger:

jag satt pa bangkoks polis station i 3 timmar i natt.. efter buss turen fran halvetet

non, je ne regrette rien säger:

jag loggar inte runt 11 pa formiddagen igen

Åsa säger:

jag ska till tandläkaren kl 11, så är du inne länge så kommer vi att träffas

Åsa säger:

jag är här nu

non, je ne regrette rien säger:

aa okej

Åsa säger:

hur har ni det, busstur från helvetet?

non, je ne regrette rien säger:

jaa!

non, je ne regrette rien säger:

satt pa bangkok snut station 3 timmar i natt

Åsa säger:

vad gjorde du där

non, je ne regrette rien säger:

de forhorde oss om vad som hade hant pa bussen, och sen pengarna vi blev av m,ed

Åsa säger:

vadå blev av med pengar

non, je ne regrette rien säger:

Men i bussen..

non, je ne regrette rien säger:

Sa har var det. vi akte ju buss pa natten. Nar alla lag och sov hade en javla thai krypit runt bland vara fotter och snott allt som fanns i vara handvaskor med mera..

non, je ne regrette rien säger:

Sen vaknar killen framfor mig (trappen ned var mellan oss). och skriker typ "TJUVAR!!" de tar vara saker!\

non, je ne regrette rien säger:

jag fattade itne vad han sa fort.. men han hoppade ner skit snabbt till nedre dack.

Åsa säger:

fortsätt

non, je ne regrette rien säger:

da sa han killen som hade hoppat efter att vi skulle kontrollera alla vaskor. Jag sa att jag hade haft min nara mig hela tiden.. han sa kolla iaf.

non, je ne regrette rien säger:

Sa borjar tjejen bredvid mig saga att de hade snott 5 000 av hjenne

non, je ne regrette rien säger:

jag och marina kollar och det saknas 2500 for mig och 4000 fran marina

non, je ne regrette rien säger:

sen kommer den lilla ackliga thai upp

non, je ne regrette rien säger:

och de latsas om som att de itne tagit nagot, men alla fattade ju att det va dom

non, je ne regrette rien säger:

och det var 4 killar som styrde upp det mer eller mindre. De va sa javla forbannade. alla anbdra ocksa for den delen

Åsa säger:

gött

non, je ne regrette rien säger:

sen borjar folk marka att alla vaskor saknas och alla saker

non, je ne regrette rien säger:

sa de dar killarna forsoker tvinga thai att oppna ett litet rum pa nedre dack, men de vagrar

non, je ne regrette rien säger:

sa den ena killen forsoker sparka upp dorren.

Åsa säger:

gött

non, je ne regrette rien säger:

efter typ 10 min fick vi ga in, da ligger allas vaskor dar

non, je ne regrette rien säger:

sa alla plockar upp allt

non, je ne regrette rien säger:

da har thai i panik slangt i allt i olika vaskor. sa allas saker lag i andras vaskor


 Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:

fortsätt


non, je ne regrette rien säger:

De dar killarna va sa javla forbannade, det va sa javla gott.

non, je ne regrette rien säger:

de sa at thai att lamna tillbaka pengarna till oss annars ringer vi polisen. de vagrade (de hade antagligen lamnat av pengar)

non, je ne regrette rien säger:

da marker den ena av killarna att han saknar 40 000 bath

non, je ne regrette rien säger:

det ar varldens javla liv pa bussen

non, je ne regrette rien säger:

allt haller pa i ca 2 timmar.

non, je ne regrette rien säger:

polisen svarade inte

non, je ne regrette rien säger:

sen blir thai arg pa killarn. sa har jag hur killarna typ borjhar skrika att thai ar bevapnade. sen ena killen star och har vaskan bredvid mig och sagar typ : FAN de har snott min kniv

non, je ne regrette rien säger:

sa kommer det upp en thai med en stor kniv. Men de lyckas fa honom att slappa den

Åsa säger:

vaaaa

non, je ne regrette rien säger:

alla 4 killarna va skit stora och thai acket va sa javla liten och acklig

non, je ne regrette rien säger:

sen stannar bussen. och jag ser att han springer , s aja ropar pa en av killarena (fult haha)

non, je ne regrette rien säger:

sa alla 4 springer efter, da va de annu argare

non, je ne regrette rien säger:

sa den enda bar tillbaka honom in i bussen\

non, je ne regrette rien säger:

han forsoker fa tag pa en kniv hela tiden eller rymma.. sa killen de snodde 40 000 fran borjar kasta runt med honom.. Det var sa javla gott

non, je ne regrette rien säger:

han vagrade lamna tillbaka pengarna.. sen tymmde han typ 5 ggr. ena killen fick dra ut honom ur en taxi

non, je ne regrette rien säger:

till slut kom polisen. till och med de slog honom i ryggen nar vi berattade allt.


Kommentarer
Postat av: JAANA

What? :P

2008-12-16 @ 12:18:16
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0