Julmysdagen


Idag köpte vi gran, en stor halvful, men den finaste som fanns att få......

Här är en bild på Julgrans-pimpet



Guldtrassel ...Lisa har tålamod hon




En varsin chokladtomte till barnen....ätes på julafton självklart, tills dess får de vara under granen tillsammans med halmgeten


Här gör vi julkort---och dricker glögg...lite glitter, lim, hårdpapp, guld och silverpennor och änglar...ja med det kommer man ganska långt


Vi gjorde spritskakor, det gjorde alltid min farmor Karin...jag brukade få vara med henne och göra dem...fina minnen.....äkta smör....men farmors var godare


Så här blev några av julkorten


Nu håller vi på att kolla på Life of Ryan på MTV.....och som jag sagt tidigare, jag vill inte adoptera JOhan Palm längre, utan nu är det lillebror Kane som jag vill ha hit..sötaste ungen i världen...God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0