Lisa och Malin ensamma i Göteborg

Idag kl 06:23 så åkte Lisa och Malin själva till Göteborg med tåg

     

som beställdes i början av november....de har haft en bra dag, telefon / sms-ryktesvis.....
Lisa har köpt en antenn för att kunna kolla på TV i sin dator...."mina önskemål", de kommer hem runt midnatt och de är säkert trötta...de sov inte så mycket i natt....Det ska bli kul att se vad de shoppat loss på...jag hämtade Linus i Molkom idag, han har varit där med Alice i fyra dagar, de har hälsat på Linnéa och Adina....imorgon ska vi åkta till Forshaga med Lisa, hon ska fira nyår där, Jossan och Linus ska släppas av i Karlstad. Jossan ska handla och Linus ska skejta. Jag och Jan köper med lite fikabröd och bjuder forshagingarna på........Emma har flyttat sin säng till Tommy, vi har hämtat en 90-säng och en 120-säng som stått i Jans garage, vi har gjort lite sängrockader kan man säga.....våningssängen är nermonterad, och madrasserna är nertagna  till mitt källarförråd...jaghar försökt att få Sara och Patrik att ta över våningssängen, men de ville ha lite betänketid....ska kolla på Blocket om någon är intresserad.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0