Måndag ikea-runda med Petra & Wilma

Ja, då var man på IKEA för andra gången på tre dagar, köpte lite mer julklappar och lite saker till köket ♥
Den här upphängningsanordningen tyckte jag blev bra, sen kanske det är lite äckligt att ha en plastblomma precis vid min spis som inte syns i bil



Tomte + Hjärta är lika med jul och glädje
'


Nu ska jag till Petra och dricka lite glögg och kanske lite jäger, vi får se om jag vågar.
Ja, jag kan avslöja att jag vågade dricka jägermeister...bildbevis1, skål Petra, och.....



TACK för de fina julklapparna, det ska bli ett nöje att schamponera sig i framtiden



Nadja laddar Singstar åt oss...nu ska det bli sjunga av




Man kan ladda på många olika sätt, Wilma har ett eget speciellt sätt att "sjunga upp sig" på


Det är så typiskt att jag vill hellre trassla upp kabeltrasslet än att sjunga, jag har nog en bokstavssjukdom som gör att jag inte kan slappna av när "trasslet" ligger på golvet och är ojämt och kaotiskt...men jag slappnade av efter att kablarna låg fint brevid varandra.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0