Stora Möss-provar-dagen hos moster Karin

Gud vad min moster är duktig, hon stickar och stickar och tycker det är så roligt, ofta ber hon oss komma och välja ut om vi vill ha något. Här kommer några bilder från hennes hemtrevliga hus....



Min moster Karin, Lisa Emma och Linus


Här ställde jag mössorna upp för att lättare få en översikt, hon gör en mössa
per kväll ungefär, sen säljer hon dem i Linköping, där hon och en kompis har ett
"försäljningsbås" i ett stort stall


Jag , Lisa och Emma hittade en varsin mössa
Här är Lisas mössa från sidan och min mössa framifrån, de gulliga prislapparna
hänger kvar

Här fick jag en fin tomte som min moster köpt från en annan båsförsäljare
i stallet i Linköping...jag gillar


Efter att fått pannkakor med sylt & grädde, pepparkakor med ädelost på, kaffe
så åkte vi hem mätta och belåtna.....vi bestämde att vi skulle ha julaftonsmorgon
hos henne för hon skulle jobba 1200-2000 :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0