Årsmöte i vår förening

Ja, då har man varit på årsmöte. En satt där med klubban och klubbade alla förslag som alla lite halvsvagt sagt nej till, sen hände något ...det skulle väljas vaberedare, ordförande sa mitt namn, jag sa nej, jag vet ju inte ens vad det eller vad det innebär....sen sa en annan Åsa, du skulle passa till valberedare och sen sa en annan det också, då sa jag OK, sen sa Britta OK och sen sa jag att Petra skulle vara bra att ha med, så hon kom ner och erbjöd sig att vara valberedare...när styrelsen frågade om vi kunde klubba oss tre som valberedare så fick vi ett rungande JA - det kändes overkligt, var alla så glada över att fått valberedare, jag känner mig lite lurad, jag ska googla lite på vad mitt nya uppdrag innebär. Har varit på adventskaffe idag ned opvuxarna, ett underbart initiativ av fem lärare som bakar och köper in och har frågetävlingar med Elisabets hemmagjorda kolor som pris i fina burkar. Vilka kvinnor.....
Satte upp ljusstakarna i fönstret, lycklig jag är, vill koka knäck och dricka glögg...Det har varit en bra, lugn och trevlig dag. Ser fram emot Greys anatomy nu, ska göra mig lite te....Grattis Linus på din namnsdag..KRAM MAMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0