Däckbyte Rundgång, nya vänner på facebook och Certezza Måndag 11 nov 2008

Kl 8:10 kom jag på att vi skulle byta till vinterdäck på våra tre tjänstebilar...tjoade lite halvhögt i vår arbetskorridor, Kurre jag och Freddie åkte iväg med en varsin bil, väl framkommen vid Toyota bilservice så tog vi det drastiska beslutet att gå tillbaka, över gräsmattor och stora vägar, Freddie klarade inte Kurres och mitt gångtempo i skitvädret så vi saktade ner...Kom till jobbet igen och där var alla glada, gjorde lite arbete på kontoret, när vi nu ändå var billösa. Jag lyckades få tag i Kurre två gånger när han precis stod utanför mitt kontor, vilket medförde ruuuuuuundgååååååång.....nästan.
Fick en ny vän på facebook, en som jag gärna har som vän
Nu till något som känns så tråkigt, Annica min gode vän från Karlskoga, också min forever eviga vän, kommer att åka till Certezza-dagarna den 4:e december,dit ska även jag, Hans och Freddie MEN de (hon och Karlskoga-gänget) kommer inte att sova kvar,vilket de alltid brukar utan de åker hem på kvällen, vilket gör att vår trevliga kväll som vi trodde vi skulle få, kommer att utebli....:-( jag och Annica skickade några sura gubbar-sms till varandra sura gubbar med tårar...det kanske var för att jag inte gav några pengar i kollekten, se söndagens blogg.....mitt hjärta är förvandlat till en liten påse med sten


skit också....bad karma, ska göra något bra imorgon.....jag ska göra någon glad och så ska jag ge någon en kram...undrar om det kompenserar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0