fått hem tårtdecor-saker

Marita och jag hämtade ut vårt glädjepaket idag under lunchen, detta köpte jag, imorgon lägger vi ut bilder på Maritas. Köpte sugarpaste för att klä tårtor ochj muffins, och en gumpaste för att göra blommor


Här kommer "utstämplarna", storlekarna var väl inte direkt rätt, men man lär sig, vissa blommor behövde vi förstoringsglas för att kunna se, men blommorna blev fina, det kommer bilder längre ner. Bilden är ful men kanske nödvändig


Så här såg de minsta blommorna ut

och så här såg de liiite större ut



och så här blev de större blommorna


Den här muffinsen prydde jag med grädde och mina nya utstansade blommor och öite silverkulor som jag hade sedan förut



Den tillägnas min mamma som fyller 59 år idag och till Marina (Emmas vän) som har namnsdag idag. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0