Fredag 14 Nov Stora tart-decor-beställar-dagen

Ääääntligen så har jag och Marita beställt "glädje" från tartdecor.se. Sugarpaste, tyllar och blom-utstansare. Notan slutade på 1308:-, men glädje har väl inget pris :-)
Idag fick jag tag i två rosa bandet-band, egentligen så säljs de bara i oktober, men en vänlig själ på apoteket trollade fram två från någon hylla..tack..det gjorde mig glad


Jag och Jan sa Hej då till Malin som skulle resa till Uppsala för basket-uttagning som nämnts tidigare... Åt på McDonalds, mår lite illa, det enda som håller tillbaka illamåendet är minnena av det trevliga sällskapet. Nya WoW ät slut i stan, Linus har halvpanik och vill åka till Karlstad och köpa.......inte riktigt my cup of tea...Ha en trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0