Fredag 14 November 2008 del 2

Kom att tänka på att jag tycker så synd om min mamma, idag har hon suttit och väntat på medicin som hemtjänsten tagit över fr o m idag, ( jag har alltid hämtat ut medicin varannan vecka på apoteket )jag ringde och frågade henne om hon fått den uthämtad idag, då sa hon att hon pratat med flera stycken om att hon ville att de skulle ringa henne om hur det blir med medicinen, hon blir supernervös när hon inte får den...jag antar att hon fått den nu för jag sa åt henne att ringa mig om de inte hämtat ut dem...det är ju skit också, att vara så beroende av andra ....
Nu till något roligare, Lina ligger över för första gången, kul, ska ta lite kort...Linus lanar hos Jocke och vi kollar på idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0