händelselös söndag 081102

Ja, sov till 9, låg framför Jan i soffan och kollade på 6 avsnitt av 2 1/2 män....tick tack tick tack, tiden gick men vad gör det när man är lite avslagen efter en 3vlig tjejfest. Dagen gick, gjorde mat medan Jan städade....åt läste alla söndagsbilagor, Malin undrade hur man gjorde aviga maskor, jag skulle berätta det för henne när det gick upp för mig att jag inte visste, jag har glömt bort det, i o f s så är det ju 15 år sedan sist man sickade men ändå, jag trodde det var som att lära sig cykla, liksom har du en gång lärt dig så sitter, tydligen inte. Ringde Moster KArin, hon vet....men hon jobbade antagligen för ingen svarade i andra änden...men det finns en jättebra sida som förklarar alla mellan himmel och jord på 5 minuer, och sidan heter också så. Här kommer 5 minuters filmen om stickning för den som är sugen
http://www.5min.com/Video/Thread-Heads-How-To-Knit-9651

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0