Inspelningsbar digitalbox som inte kom

Har gått och väntat på den inspeningbara digitalboxen, som i framtiden kommer bli min nya vän....ett brev kom vid lunch och större glädje än när mina ögon mötte brevet från comhem är lätträknade. Sprang som en gasell ner till Nivelius eller vad det heter nu förtiden och hämtade ut den något misstänksamma "lilla" lådan, kom hem och blev mer och mer nervös när det bara stod digitalbox på kartongen, men jag försökte att bortförklara alla tydliga tecken....innan jag krängde ur boxen ur kartongen så tittade jag på fjärrkontrollen och förstod tyvärr att det var en enkel digitalbox som jag förövrigt redan äger. RIngde Comhem som en gammal surkärring och förklarade min stora besvikelse ( ett i-landsproblem, ja jag vet)killen i andra änden såg att något blivit fel och skulle genast skicka mig rätt box...väntar på att mitt sipprande stroke ska sprängas...skit också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0