jagat en iptelefon som inte finns tisdag den 18:e nov

Idag ringde de från växeln och sa att det ringt ett samtal från en telefon som inte finns...eller rättare sagt att det ringt från ett telefonnummer som var uppsagt för 14 månader sedan...mig veterligen så finns den inte, jag har koll på telefonerna även om jag har en sipprande stroke....vi har iallafall varit på jakt efter telefonen som någon imorse ringde från, men det är ingenstans att finna....jaghar ringt telefonnumret som en galen stalker, men inge´n svarar i andra änden....nu skulle jag vilja ha det där sanningsrummet, där alla frågor får svar.....som i det här fallet, dude where´s the phone

Imorgon ska jag nog ta kort på mitt kontor.....det kanske roar någon...
Jag hade förlagt mitt Visakort idag och herregud vilken ångest som drog fram i hela mig, jag hittade den efter att ha letat i bilar, i hus och på kontor...imorgon kommer jag att gå direkt till vår fina kopiator och scanna in varenda "måste-ha-kort" så jag har nummer, i fall det händer på "riktigt" i framtiden så jag vet vad jag har för kort samt lite info om den, kanske t o m kan vara så överpretantiös så att jag skriver ner telefonnummer för spärrning....

Kommentarer
Postat av: Marie

God kväll :)

Gillar du Marie Picasso är min blogg perfekt för dig!

http://mariiepicasso.blogg.se/

2008-11-18 @ 21:24:10
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0