Lördag....3vlig dag....081101

Fortfarande kvar i Örebro hos Tv-lösa Tomas. Gick upp vid 9 och tvättade och pimpade mitt ansikte...... Tomas var påinnebandy-match och Jan skjutsade Malin till en domar-utbildning i Karlskoga, Lisa, Linus och Fredrik sov så jag satt i min goa ensamhet och väntade på att Melodikrysset skulle börja...jag löste det ( fuskade på lodrätt tre, inte kom jag ihåg vad karaktären i Rederiet hette)


Vi åt lunch och slappade, jag försökte att förstå wow, alltså 9 miljoner kan inte ha fel, men vad är det som får en människa att sitta vid datorn och springa med sagofigurer på olika ängar ........jag satt en halvtimme och skrek halvt hysterisk på Linus som var tvungen att hjälpa mig typ, Var är kartan, vad slåss jag med vilka tangenter går jag med, Linus kom och sa tt jag hade för lite Mana, han skulle också laga mig hos en smed, jag dog iallafall hela tiden ocg fick releasa min spirit och irra halvt osynlig i 6 minuter, nej, jag testar nog inte en gång till....Nog om woff. Fredrik kom med en "rolig" leksak, en liten plastpistol som skickade high voltage genom dig om du blev träffad av en motståndare, bilder s.v.p





Vi åkte hem vid 17, skulle på tjejfest med Petra kl 18:30, hur skulle jag hinna se representabel ut????, det kommer lite bilder snart, det var mycket 3vligt, tack Ann-MArie för din inbjudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0