Måndag 17 November beställt platt-tv

Vanlig dag.....har inte hänt något....Marina kom hit med Emma nu på kvällskvisten, de ska åka till Thailand den 6 december, Mickan och Ida ska också med, de ska vara där i två veckor...men gud vad säger jag...att det inte hänt något, va fasiken, jag har ju beställt plasma-tv 42 tum idag...jag längtar till den dag då den kommer, då ska den fula fet-tv´n ut från finrummet, så får jag ytterligare 2 kvadratmeter till annat, tack för den tiden som varit.

Emma sa också att hon kommer att flytta till Tommy innan hon åker till Thailand, det blir skönt för henne på ett sätt, hon har velat flytta sedan hon var 13 år, och nu helt plötsligt så har den dagen kommit.....det känns jättekonstigt....kul och ledsamt på samma gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0