Få hjälpa vännen Petra 08-10-28

Kul, idag hade Petra ett problem som jag kunde hjälpa henne med, jag blev glad, jag missade i o f s Prima Ballerina Paolo, men vad gör det. Vissa saker går i repris, andra inte. Tog lite fina bilder på Martin och Petra, tyvärr har jag fortfarande inte hittat överföringskabeln till kameran, så jag kan inte delge dem bilderna på gulle-paret.....fabrikörer och utvecklare ...kan man få in bluetooth-tekniken i nya kameror i framtiden?... Imorgon ska jag konfigurera 17 tunna klienter, jag vill börja tidigt och Jan hänger på...ofrivilligt, men man mår ju så mycket bättre när man kommer igång i ottan...morognstund har guld i mund. Petras Martin åker hem imorgon, vi får se när vi syns nästa gång. Wilma har brutit benet så hon hoppar på kryckor, hon verkar klara det galant. Jag funderade på tatueringar och googlade på min underbare goe vän från förr...Heidi ...och fick fram en artikel om henne som jag inte läst, här kommer länken
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article572345.ab
Gud va kul det var att få läsa lite om henne, jag brukar skicka julkort en gång om året ( Dah) , det är tyvärr den kontakt vi har kvar....till dags dato. Nej, jag måste sluta, Jan kommer och hämtar mig, det är kallt ute och jag fick punka i morse på bilen så just nu åker jag omkring med 1 vinterdäck och 3 sommardäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0