Nigella Express 2008-10-01

Idag tittade jag och Emma på Nigella Lawson, I love her, har du BBC Food så är hon i rutan 18:00 på onsdagar. Iallafall så gillar jag ju henne, hon är robust på något sätt, Emma gillar henne inte, hon tycker Nigella är manlig och hon beskrev henne så här "Nigella känns som en som slänger upp kameramannen på ryggen och springer ut om det skulle börja brinna" Jag skrattar fortfarande när jag tänker på hennes kommentar och nu har det gått tre timmar. Hon kommenterade också Nigellas uttryck när hon halvligger i sin säng och äter ett nattmål, hon ler elakt sa Emma, inte ser man väl ut så där när man äter. Nej sa jag förvisso ,men när det gäller Nigella så är allt förlåtet....God natt, jag älskar henne iallafall och i mina ögon så ler hon änglalikt

Sen blev jag så glad av hennes uppenbarelse så jag fixade lite muffins till barnen, har nyss köpt guldformar på Lagerhaus, och de fylldes med smet

Lite snabbfrosting gjord av vatten och florsocker och lite röd karamellfärg förståss fick pryda muffinsarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0