Petras födelsedag och kanelbullens

Vi började dagen med loppis, jag köpte en gardin för 5 kronor, blev väldigt nöjd med köpet. Petra var arg på en uppköpare som tar hennes 50-talsmöbler. Jag träffade Växel-Christina och MArITa alias Tingeling. Efter en genomgång så tog vi en fika
Här kommer en bild Åkte till pappa vid 10 och löste melodikrysset, vi klarade av det lite hjälp utifrån
Här kommer en bild Lämnade pappa åt sitt lördags-öde, åkte till Coop för att handla mat, åkte hem och gjorde en omelett med räkstuvning på
Malin fixade till en festfrisyr mellan bullplåtarna, tack Malin
Kalas hos Petra halvfem, hon ville inte ha kalas, men hennes dotter Nadja sa att hon skulle laga all mat och desserter så Petra kunde inte säga nej till sin närmaste familj. Vi åt gott och pratade om mycket intressanta saker...det var skönt för min hjärna att få sitta och prata, alltå konversera. Wilma tog tag i fotograferandet...tack för det.
Vid halvåtta så tackade jag för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0