"Wanted"-bio-tittar-dagen 2008-10-08

Äntligen var vi på bio vi skulle se Wanted jag och min Jan, min söte lille son Linus skulle också ha varit med men han var bara 13 år och hon i biokassan sa NO NO, här kommer du inte in, du måste vara 15 år. Jag orkade inte kämpa emot henne. Jag har gjort det en annan gång när vi skulle se Troja, då fick de inte heller komma in, även om jag som målsman var med, jag stod och pläderade över att jag borde väl ta det ansvaret när jag som målsman är med, men SF Bio överred mina befogenheter. Dagen efter ringde jag in till Ring P1 och tyckte det var så dåligt men Tomas Tengby drog på sitt stora "careface", han tyckte inte det var så faligt att SF bestämde vad barn i målsmans sällskap får titta på. Linus vill se Hellboy II, undrar vilken ålder den har, är det 15 års ålder så får vi väl hämta hem den från någon fildelarsajt.....



Jag var lite nervös för jag har haft så höga förväntningar på filmen, senast jag var så förväntansfull var när jag väntade på Matrix II som för övrigt var skit.......jag älskade ju första delen ,,,nu till nutiden, vi satte oss ner i en biosalong som det fick plats 150 i men vi var sammanlagt 5 st. Två skrattande damer som skrattade för de tyckte filmen var så löjlig ( i can live with that, det är så få människor som skrattar gött i vår värld så jag låter dem vara)



sen var det en till som skrattade och det var gubbe som satt uppskrämd i ett hörn och skrattade elakt när det kom obehagliga scener....hu



jag sa till Jan att han skulle hålla ett vakande öga på honom så att han inte skulle attackera oss med något vasst föremål...han gjorde inget kan jag avslöja. Jag var glad över att filmen var bättre än förväntat...om man bortser från att de som ska mördas väljs ut genom att tyda en bit vävd duk typ 10 *13 cm, och titta på om spolen har hoppat över två trådar, var de överhoppade på ovansidan så var det en nolla, om de var på undersidan så var det en etta och av dessa trådar så blev det ett binärt mambo jambo, som resulterade i ett namn....jag glömde snabbt bort den lilla fadäsen i o m att det blev action på hög nivå. Jag är skitnöjd och av mig får den fem prinsesskronor


Kommentarer
Postat av: H*

- wanted är ju skitbra : )

2008-10-09 @ 19:43:20
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0