Fredagkväll på Jans gata

Sitter här i min ensamhet, med datorn och tv´n som mitt enda sällskap, snart också ett glas vin, jag orkar nämligen inte gå ut till köket och hämta...nu börjar Doobidoo så då måste jag nog ha lite gott vin för att uthärda, det programmet är smått ouuuuuuuthäärdligt ( man skulle ju kunna byta kanal också). Jan min pojkvän är ute med Kalle, de fixar inför en schackturnering imorgon. Jag har bakat moccarutor till turneringen

Idag har vi på jobbet anmält oss till Korpens stegtävling, jag tog "artistnamnet" Jalla Jalla, jag tog initiativet och anmälde vår medarbetare som är pappaledig, i våras hette han open source, jag gav honom ett nytt namn open mind, sen ville Jan gärna ha sitt vanliga kvinnliga alter ego, men jag gick in och registrerade honom, hans namn blev Longhorn, han var inte förtjust :-(...men hade jag inte registrerat honom så hade han inte kommit med. I våras gick vi så vi nästan gick in i väggen, vi hamnade på 21:e plats av 2345 lag, det tyckte jag var bra. Nu ska jag luta mig tillbaka och zappa runt på tv´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0