Underbara Onsdag 2008-09-24

Idag tog jag ledigt fr o m 12:30 för att åka till Karlstad med mina tre barn och vännen Lina. Linus hade fått ett presentkort från mig som jag designat själv på internet http://jagvillha.nu/presentkort.php
det var kul och det blev snyggt. Han köpte kalsoner tre st 199:-, en skjorta, ett pingisrack ett par cheap monday. Butiksbiträdet rådde oss att ha koll på "JURET", efterträdare till Makak, ett klädmärke. Hade det gött och satt på tåget hem kl 18.58, nu sitter jag och lyssnar på mina vänner-grannar, det diskuteras om huruvida lärare dricker mycket kaffe eller inte. Nu ska jag se om vännen-grannen vill in och kolla sin facebook, hennes kanin har nämligen bitit av telefonkabeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0