Fredag 24/4

Började morgonen med att gratta Jossan som fyllde 17 år, Malin gjorde en varm smörgås och jag tände ljus och gjorde varm oboy, vi sjöng ja må hon leva och gick upp på led.....
Gud det ska bli så härligt, idag ska jag hälsa på Annica och hennes barn, katter och hundar, kom dit runt 15:30 och åkte vid 23:00, jag funderade på om jag skulle stanna över natten, Annica lockade med lite öl, men jag åkte hem. Vi satt ute och inne och åkte känslo-bil, åt gott och skrattade och pratade. Filip slog rekord i att ha ögonen öppna utan att blinka, i hela 8 minuter klarade han....Frida är helt otrolig vad det gäller konstnärlighet, jag fick se några alster live och några fanns på hennes hemsida www.birmor.se/frida ....hon har betyget MVG+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0