Lördag 25/4

Vaknade och kollade på slutet av Lilla huset på prärien...låg kvar till 09:00, gick upp och drack kaffe, skulle varit ute och gått men mitt högerknä gör ont, det är vätska i det och det blir värre när jag rör mig , så jag mös kvar i soffan...åkte till pappa och löste melodikrysset...det gick inte alls...åkte ner till loppis och köpte en "födelsedags-duk" till Jan för 5 kronor. Åkte därefter till Coop och köpte slippapper ( ska hem och slipa ett stort köksbord hos pappa), efter det åkte jag till Maaaarita för att tippa trav ( vi fick 5 rätt), tyvärr har jag inga bilder, det var synd för det var fint väder och Marita och Benny hade köpt nya utemöbler, en hörnsoffa i svart rotting...den var både skön och skitsnygg. Åkte hem till pappa vid 14 för att bli bjuden på mat, stvade makaroner och köttbullar, det var gott och det behövdes lite resurser för att slipa bordet, höll på till 17, penslade in bordet med parafinolja...det blev jättebra. Hämtade Petra och köpte sushi, på Sun-ran frågade föreståndarinnan om vi skulle på karneval, Petra hade på sig en snygg slok-hatt och jag hade lindat in mitt huvud i en scarf, vi åkte ut till skärgården och käkade sushi därute vid picasso....efter det och lite gå-ing i det vackra vädret så pkte vi hem till Jan och kollade på Robinson och Twilight, skjutsade hem Petra sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0