Stugmyset som inte blev vad vi trodde

Kom ut till stugan med mat, fika och glatt humör, jag upptäckte att min batteriladdare inte var med och det var dåligt med batteri i mobilen....jag som hade tänkt tagit mig lite telefon-kvalitets-tid och prata med Annica, Petra och Jan..men det var bara en liten flis rött på batteriet......vi glömde bort det för en stund och gjorde bland det roligaste och mest underbara jag vet, nämligen att elda...här står Lisa och eldar upp en samling dött gräs...gött


Nu är det gamla nästan borta


Nu är vi andra sidan bryggan


Var är Felicia?


Här kommer vår vattnerska, hon har blött ner bryggan


Det ser värre ut än det är


Ungefär här dog min mobil, och det fanns massor av trevliga händelser som skulle ha fångats på bild, men nu blev det inte så. Kvällen förlöpte med Så ska det låta, kortspelet Uno och Kalle och Chokladfabriken..jag somnade till skenet av tända värmeljus, flickfnitter och spraket av en tänd brasa......
Jag avslutar denna dag här så länge det är mysigt...för lite senare på natten så blev Fille och Lisa magsjuka......vi åkte hem på lördagseftermiddag, Linus var i Molkom med Alis och hälsade på Adina..Tommy Emma och viting kom och hälsade på, vi fikade och pratade och läste tidningen...Jan och Malin var i Stenungssund och hälsade på Inga-maj och Stig-Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0