Träning HK

Idag tränade jag och Marie, har verkligen sett fram emot vår träning, vi kör lite easy-line-apparateri 20 minuter och har fått upp både rödfärg, hjärtslag och andning, går inte till konditions-delen och kär crosstraining i 15 minuter, färgen i ansiket börjar se väldigt röd och och ansiktet är dessutom blött efter all svett....Lisa köpte en bandana åt mig i Ullared så den hjälper till att hålla svetten lite på plats. Efter det skulle jag cykla i 15 minuter, blev störd av en instruktör som ville vi skulle delta på ett easy-line-pass, de skulle träna upp en ny tränare och ingen hade kommit till detta pass, så vi gick motvilligt med på att vara med ......i 45 minuter.............det var jobbgt och jag var nära ett framfall när vi skulle hoppa högt upp i luften och sen ner på golvet "och plocka blåbär"....men säg den sorg som varar....det här var igår och idag är det en ny dag...en ny underbar dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0