Ullared

Var på Ullared med Sara, Emma, Lisa, Felicia, Linus och Jocke. Det var mycket trevligt...jag tappade bort min kundvagn efter 3 timmar, jag letade i en kvart...jag kan svära på att jag ställde den vid C4, men den var borta som om den försvunnit genom ett stort svart hål......jag vände det till något positivt., jag hade precis sparat 2000 kr och ....jag var ju inte beroende av något som jag stoppat i den, så jag "gjorde" om min shopping-runda och stoppade i det som jag kom ihåg att jag verkligen ville ha, notan slutade då på 808 kr.
På vägen hem så tog Linus och Jocke tag i mikrofonen och hade hand om lotteriet som alltid sker på hemresan......tävlingen gick ut på att Kinus presenterade saken som skulle lottas ut, sen tog jocke fram ett nummer som härrörde till ett nummer som som någon i bussen har ( chaffis hade delat ut lotter någon timme innan)...bl a så var det ett sådant där wc-block, då sa han " Ja, då har vi ett sånt där PISS-BLOCK", det var ju en del äldre med på bussen, men de verkade inte ta så illa upp......de fick applåder efter åt, och ett "Det där gjorde ni bra", så det verkade bli godkänt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0