Den hemlige kocken kommer till stan



Tänk att han kommer snart, den hemlige kocken, han som vände upp och ner på mitt glutamat-liv, är nästan glutamatfri sedan 14 juli-08, han kommer  den 26:e till vår stad för att föreläsa. Jag har 4 biljetter, en till mig, en till Koneo-Anette och två till mina barn...synd bara att det står bibliotekskväll.....det låter som "kura skymning", inget fel på det men det känns lite som om att låt säga "Petter" skulle komma hit och uppträda i ett rum på saltmästaren...he´s big. Imorgon onsdag skulle det komma ut en annons i vår lokala tidning...se om det blir fólkstorminng efter biljetter, det finns bara 25 st kvar och han kommer om 5 dagar.,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0