Idag - en könstig dag

Dagen har varit bra, mina ärenden idag har inte varit av den karaktär som de brukar. Av allt jag skulle göra så gjorde jag 2 saker, men 30 andra ärenden...Åt med KOneo-Anette, lämnade saker till Koneo-Per och faktiskt så lämnade jag tjänstebilen till bilplåts-center, för der verkar ha varit någon som hoppat på biltaket om vi inte har en jätte-katt på 50 kilo som hoppar omkring på vår parkering. Nu tittar jag på top modell 11 och väntar på att Emma och Tommy ska komma, ska bjuda dem på mat... på tal om Hemlige kocken så hittade jag inte annonsen om att han skulle komma även fast jag visste den skulle vara där, Koneo-Anette visade mig .. jag såg den knappt då heller. Ja det är nog bara tur och jävlar anamma om de får 70 biljetter sålda...jag har köpt ca 5,5% av biljetterna, alltså fyra st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0