Jossan köpte strumpor till mig 081229

♥♥Jag har tjatat och tjatat om over-knee-strumpor, hur jag aldrig hittar några, så var vi i Karlstad.....Jan och jag skjutsa Lisa till sin kusin Felicia, efter det drog vi till IKEA,  Linus var i "skateparken" Jossan var på stan och köpte lite saker för sina presentkort hon fått i julklapp.....Alla var splittrade på sina håll och vi sammanstrålade vid Burger King klockan 18. I bilen så sa Jossan att hon köpt något åt mig, hon räckte över två overknee-strumpor......jag blev så glad , här kommer en bild på hur de blev "live"...de ska jag ha på nyår.....jag fick ett par vita lite tjockare också, de ska jag ha på mig någonannangång

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

hej smala ben! :)

2009-01-15 @ 12:29:00
URL: http://xplaitbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0