Lördag hos Thomas


Här väntar vi på att Micke ska köra innebandy-match mot "DC-laget", Mickes lag vann med 5-4, vi värmer upp med lite teknik...jag ser svullen ut och jag hoppas att inte det är mitt "verkliga" ansikte..kameran ljuger aldrig sägs det.....jag vet inte det jag


Kusin-fajt...vem vinner


Malin mvann med lite hjälp från Thomas..men jag tror att hon hade fixat det utan hjälp :-)


Micke-Malin-gos


Lisa och Malin


Kusiner forever



Malin och Linus...


Kort som gör mig glad #1


Kort som gör mig glad #2


Kort som gör mig glad #3


Kort som gör mig glad #4


Malin, Fredda och Linus...gör sig själv glada

God natt och tack för oss, vissa somnade före kl 03, andra efteråt...en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

hahha jag var ju typ med på varje bild:> men det var skojsigt det får vi göra om :)

2009-01-15 @ 12:30:10
URL: http://xplaitbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0