Makeover till leda del 3

Idag har jag fogat kaklet jag satt igår, här kommer före-bild


Här kommer efter-bild


Rev på eget dumdristigt bevåg bort det överskåp på 180 cm som antagligen byggdes på
plats, lite rädd var jag när jag tog initiativet, men körde på ändå, var tvungen att använda
både kofot och sticksåg


en till bild på överskåpet från hell



en bild till,  i o m att jag var själv så pallade jag upp två pallar ifall skåpet skulle ramla
och slå sönder spishällen och allt annat som man inte vill ska gå söder i ett kök



Jag rinde och frågade om Emma kunde komma och hjälpa mig och det gjorde
hon...vi fick bort skåpet med lyckat resultat


Ska måla både här och där


Började att måla taket, gud va det kändes gött och jag vill inte ha överskåp
, helt plötsligt gick det att andas i det lilla köket, tänk att kakla allt i mosaik
som jag gjort på nedre delen, sen sätta upp en "designfläkt", men det går nog inte


Jag har ont överallt och finns det någon snickare som vill komma hem till mig med ideér
och verktyg och ett gäng vänner och fixa till det så är han välkommen, jag kan inte laga mat
i o m att jag rev ner fläkten och den fläkt jag köpte på IKEA hade inget kolfilter och det
fanns inget för avhämtning  heller...ska ringa och höra när det kan komma
Lisa hjälpte mig igår och måla garderobsdörrar


och här är det färdiga resultatet...jag är med på bild men det gick inte att göra
på något annat sätt


kortet är också lite snett men men, imorgon ska jag köpa brun tuschpenna, kabellist
ocg ev kolla lister.
God natt........ Hemlige kocken kommer imorgon, det ska bli kul, jag ska ta kort på honom, Undrar om han blir förvånad över att han ska föreläsa för nämndhuset, jag vet att vi på IT har köpt 11 biljetter .
Emma ska åka till tippen med allt skräp...TACK Emma för att du hjälper mig

Före-bild på hålrum mellan kök och v-rum


Efterkort, listen kostade 359:-,


Kommentarer
Postat av: jan

Bra jobbat :-) Det blir ju riktigt fint & Sà tar vi underskàp/òverskàp nàr vi kommer hem! /jan

2009-01-26 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0