makeover....... till leda

Åkte hem på lunchen idag för att restaurera.......här kommer före och efter-kort

Före = Fult


Efter = Finare, den tvärgående bänkskivan ska jag se om det går att såga
till på en "skola nära dig"



Jag har köpt en aluminiumlist, det finns inget före-kort, men det var som en
en meter lång spricka i mattan...imagine



Nu håller jag på att måla garderobsdörrar....allt med ekologisk färg....



Imorgon ska jag sätta upp spottar, köpa tapeter och tapetsera i ett rum. Kanske
åka till Karlstad och köpa en köksfläkt, riva ner överskåpen från 1958, de väger
antagligen lika mycket också, det var ju så rejält förr. Jag drog ut en spik när
jag flyttade in, den var lika stor som min underarm, det tog en eftermiddag
och två kofötter att få ut den, heter det kofötter i plural obestämd form. Jag tycker
förresten att det skulle heta en mås flera mäss...
Imorgon kommer fler bilder
Fia är och hälsar på hos mig


Jag kommer lägga upp riktigt fula bilder på lägenheten och hur den såg ut
när jag köpte den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0