NYÅR 2008-2009



Ja här äter vi, klockan är ca 20:00


äter och pratar



mer mat på våra fat



Fredrik har fått lite skrot i ansiktet



Rockband har fått en ny singer....spiderweb med No doubt klarade jag inte av, förresten så klarade jag inte mycket som singer men jag höll mig inom "katastrof-ramarna"



Filip tar hand om gitarren



Vissa sitter i köket medans skrölet skvalar i vardagsrummet



Nu kan man förstå att klockan är midnatt, hysteriske Jan Malmsjöö drar igång



Jag vill vara med en annan Jan och .....


Här är det självutlösning på gång....kameran står fel som synes, får gå fram och rikta in den....



här ä gubbarna



självutlösning....var ä barnen?



På väg upp till raketutskjutningen.....



Här hittade vi en bra plats...



Det är inte vår raket vi tittar efter



ja, det här kortet får man på köpet



Här tar Jan hand om kameran



ja, så då avslutar vi nyår 2008/2009 , med att önska alla nära och kära ett riktigt gott nytt år....2009 kommer bli så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0