Lördag 11/7

Har varit hos Jan och kollat på Valkyria, Jossan och Della var också där, Malin kom ut en sväng......Valkyria var väl så där, men säga vad man vill om Tom Cruise, han ÄR en bra skådis. Nu är jag hemma, Della och Jan drog igång Call of duty 4 med surroundsystemet inkopplat på högsta volym så då var det bara att åka vidare i livet, jag har hört så mycket gevärsskott-ljud senaste veckan så jag är för full av dem, fick panik och åkte. Ska kolla ett spel på FB som jag fått av Jossan.......godnatt....har gjort mig lite te och lyssnar på ett trevligt program på radion......är ensam, Linus är hos Simon och Lisa är hos Felicia...själv en lördag, ja det finns väl värre saker.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0