Fre palneringsdag Sthlm med jobbet

Tjoho...har varit i storstaden på planeringsdag. Det har varit gött på ett sätt att komma bort men å andra sidan så är det ju så underbart att få vara hemm och vila den lilla kroppen. Jag och Marita gick på stan och köpte tights och skor, gick vilse ofcourse men hittade hem med hjälp av hans och någon cell i min egen hjärna som förstod att något var fel....in på systemet och köpte två breezer var. Upp till hotellet, drack, pimpade min kolbaserade kropp och kom ner till lobbyn kl 18 som utlovat.....Gick och gick mo en båt M/S Gerda ( tänkte genast på syster Gerda som gör rent Petras Pick-line) Maten var fruktansvärt god och genuin, men musiken höll på att ta död på oss alla vid bordet...rave..rave ...rave...samma takt, samma bla bla bla, ok, jag gillar faktiskt sådan musik men inte om vill prata med sina bordsgrannar...hade onte i halsen. Gick vidare till ett ställe som hette Naglo, lika stort ställe som min toalett, sen till Cafe Opera, det var häftigt, men hur häftigt allt sådant där är så längtar jag till sängen...Marita höll igång...bra att någon orkar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0