Nytt om lägenheten

  1. Jag fick 75000 för lägenheten
  2. Jag har kvitton som "kvittar" vinsten ( behöver inte då betala skatt på vinsten)
  3. Mäklaren i detta fall Esping ska ha 6000 för sitt arbete
  4. Den nya ägarinnan flyttar in 1/4
  5. Jag kommer att flytta mina möbler och allt annat den 25 mars ( vill någon hjälpa till så blir ingen gladare än jag
  6. Dessa har lovat att hjälpa till Jan, Emma, Lisa, Linus, Moster Karin och Annette, Thomas har också erbjudit sig men det är frågan för om det går när det är mitt i veckan
  7. Jag får ställa in mina belongings i ett förråd i byggnaden i mitt kommande hem
  8. Jag flyttar in, förhoppningsvis 2 maj
  9. Undert tiden ( ca en månad) så bor Lisa och Linus hos Håkan
  10. Och jag får bo hos Janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0