uppdatering 3

Lisa ser ledsen ut....men det är hon inte...bara lite söt

Vi blandar lite tidskronologi ( kronologisk = ordningsföljd)...denna bild hörde till
hemlige-kocken-dagen den 26/1


Ja. då står vi äntligen framför den hemlige kocken, och jag ser så glutamat-stinn
ut...rent ofräsch, men jag hade grejat i köket innan och jag ahde så väldigt
gärna velat duscha men hann inte ( var detta kanske onödig information)
Marita är fotograf


Och här står hon och vill inte vara med på bild.....thos is the real thing


ja, bilden är inte rättsttälld, men för den som inte kan tänka bilden 90 grader åt vänster
så kan jag berätta att jag fick hans visitkort då jag berättade för honom att
jag inte haft huvudvärk på 6 månader efter att jag slutat med glutamat....
han ville att jag skulle maila honomom det fenomenet...har tyvärr inte gjort det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0