utmattad

ja, igår flyttade vi mina ägodelar, Jan, Hans Karin Anette Emma Lisa och Linus var med i flyttgänget. Tack alla inblandade, vad hade jag gjoer utan Er.....allt gick bra tyckte jag. Vi hade lite tilltugg och dryck...det är nödvändigt att få lite kraft. Jag sa till Anette att  " f..n va träligt att flytta", då sa Anette att det är ju inte så illa om det är roligt folk, det gjorde eftermiddagen så mycket soligare. Vi fick in i princip allt i ett förråd i det kommande hemmet. Varje gång vi tog en vända till förrådet så var Lina och fredriks underbart söta hund Kakan där nere och distraherade oss ( hon behöver kissa ofta)...runt 20:00 så var det nog...Tack igen alla.....En liten annan sak, Harry skulle ju köpa min ääääälskade inspelningsbara digitalbox för 500, men jag har tänkt om, jag kan ju ha den kvar, typ som en hårddisk, det finns ju en jädra massa filmer på den.....jag sa det till Harry, då bjöd han 1000:-. för den, jag får nog ta det erbjudabdet.....
Har plockat i min lägenhet, det är lite kvar, dammsög lite torkade ut ugnen och micron, tvättade "fläktgrejerner"  som sitter i fläkten,,,ja ni vet vad jag menar.....jag tar lite då och då. Skulle hahälsat på Petra men hon låg och sov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0