fredag 22 maj ...IKEAdag

Åkte till K-stad runt 12:00, jag Lisa och Fille, Sara, Ella, Adam, Marcus kom också dit. Hittade en soffa jag vill ha, den heter Karlstad och jag tyckte den passade in i mitt hem...vet inte om jag ska köpa den. Vi handlade lite ditt och datt men summan av inhandlade varor blev inte mer än 380 kr. Åkte därefter hem...alldeles själv.....åkte till Petra vid 20:00, vi gick ut och strosade på stan, hyrde en film...The Changeling med Angelina Jolie.....den var så otäck så hyr den för guds skull inte, usch, Petra gillade den inte heller, jag ville snabbspola, men inte hon......kom hem vid 01:00. Smsade Jan för att höra om han var vaken, har knappt hört något från honom....han smsade tillbaka att han skulle höra av sig imorgon efter frukosten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0