Tina kom på besök 2009-05-08

Idag kommer Tina, vi ska äta, dricka lite vin och kolla på gamla kort. Tina och jag hade vår "storhetstid" från 93-01, våra barn har växt upp tillsammans med oss, vi har haft många roliga fester, samma humor, massor av roliga minnen.
Hon kom vid 18-tiden, hon hade gjort laxpaj med broccoli och chilisås, gööörgod


ett av de två vinflaskor som avnjöts


Lisa och Linus åt pizza


Vi drack hotshots som förr i tiden ( vi brukade spela TP också men det gjorde vi inte idag)



Vi drack tre var och Tina kände av det dagen efter......vill bara tillääga att vi INTE ser ut så här i verkligheten


Moster Karin kom, och Thomas och Jan.....de hade med min tvättmaskin...Tack


Thomas och Jan


Lisa ville inte att jag skulle ha på mig hennes tofflor :-(

Fick en kartong med jättegott hårt bröd av Thomas i inflyttningspresent...ska självklart avnjutas med Bregott
hej då lilla kolhydratsbantningen :-)

Har köpt tre dårfinkar Måns, Bill och Bull....vem är vem.  De skulle kunna få flyga fritt om jag visste att de bajsade inne i buren....men det gör de väl inte förståss


Piraten T hade med lite skivor



Har köpt snapsglas...12 st...


Vi glömde efterrätten


Hej då min käre Tina, du, det var jä...igt roligt att få umgås en stund med dig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0