2009-09-22 Anneke, Boxer och antennkabelmysterium

Idag åkte jag, Lisa Emma och Tommy till Karlstad. Emma och Tommy skulle till IKEA, Lisa kollade efter skor och jag skulle till Anneke, hade tagit med min inspelningsbara digitalbox för att visa henne underverket, skönt att träffa Anneke igen......vi kopplade in efter konstens regler men vi fick inte in några kanaler, det berodde på fick vi reda på senare att det var ett Comhem-hem och då har det ett slutet kabel-nät, och Boxer kommer inte ut liksom till tv-masterna. Vi kollade på lite som var inspelat......och sen kom det roliga....vi kollade på kort från förr, man kom tillbaka 20-30 år, en härlig känsla, kul att Anneke har tagit så mycket kort......vi ska skanna in dem och föreviga dem.....kvällen började bli sen så det var dags att åka hem och det gjorde vi, jag mycket lyckligare....:-) för den trevliga kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0