Gammal vän 090915

Gamla vänner dyker upp hela tiden, jag vet inte varför, men helt underbart är det. Idag skulle Petra och jag ut och plocka svamp, skulle som snabbast in på Maix och köpa lax, där vid "pistolerna" så står Anders Jansson, men vän och skolkamrat från 6 års ålder, vi umgicks väl fram till 15 år ca. Nu stod vi där 25 år senare och skrattade hysteriskt, jag kunde inte prata, och folk glodde säkert men det gjorde inget, jag var så glad. Jag frågade, Anders, är du bög, ja, det är jag sa han, jag har en kille sedan tio år tillbaka, då kan ju jag bli en faghag, ja sa han....o hjälp min gud vilken rolig halvtimme, hans kille är konstnär och här är hans sida, han målar nakna människo-kroppar, det gillar ju jag mer än något annat, man kanske ska köra lite kroki med honom :-)
http://beart.se/studioart.htm

Vi ska träffas snart....och det ska bli så kul så jag vet faktiskt inte var jag ska ta vägen

//pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0