Köpt bil

Jag skjutsade Linus till bussen som ska gå till Ransäter, där ska konfirmanderna sova över och umgås fram till lördag kl 12:00, kul för han men jag hade längtat lite efter honom och Lisa ...fick krama lite på Lisa och Emma ( eller rättare sagt tog en kram från Emma) hon och Tommy bjöd mig på jättegod brunch med ägg och nybakade scones med paprikaost.....vi skulle ha övningskört lite men vi åt på den tiden istället så det blir till att köra mer idag....

Ja, då är jag nu ägare av av en 850 GL, årsmodell -94......det känns bra, premiäråkte den till Karlstad för att träffa Anneke...vi skulle på mingelfest på Kinnarps...lyssnade på Prong....väldigt högt...skulle åka inom Petra på patienthotellet, men det blev så sent, det hade ju varit trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0