Lycklig måndag 31 Aug

Äntligen träffas vi, jag och Anneke, min bästa tonårsvän, hon är en del av en viktig tid i mitt liv. Jag åkte till Karlstad för att möta henne runt 17:30, en stor go kram och sen var pratet igång. Gud så kul att prata gamla minnen och även få höra om Annekes nuvarande liv. Vi åt mat på en trevlig restaurang "Lilla sicilien, eller var det lilla italien, jag vet inte , men den låg i hörnet efter Stadium och mittemot LAgerhaus, mysigt.....Vi kollade in hennes lägenhet mitt i city, jättefin den var ( låter som Yoda)
Vi kollade på bio, District-9, var den dålig, var den bra, jag vet fortfarande inte om första timmen var allvarlig, ddt kändes som "The Office"-stämning, "Aliens eller räkorna som de nedsättande kallades gillar kattmat, ja vi slänger kattmats-burkar till dem yehhhh"
Åkte hem vid 23:30, efter att Anneke och jag lovat att det inte ska gå mer än fyra månader tills vi ses nästa gång. Tjej-fest är ett projekt som jag hoppas blir av
En skön dag, och om du läser detta Anneke så har jag postat ett brev till dig som är laminerat, är rädd för att frimärket ramlat av, tyckte det gled lite märkligt.
Pöss som en del skriver

Kommentarer
Postat av: Anneke

Brevet kom fram. Är så glad att vi äntligen fick tummen ur och träffades, på riktigt :)

ha de

2009-09-14 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0