Onsdag 2 september

Trevlig lunch med Anette, bra arbetsdag. Tränade med Marie, gött det är med henne. Vid 18 så åkte jag och Anette ut i skogen för att leta upp alla kantareller som skulle finnas i överflöd, vi hittade inget överflöd, men lite hittade vi, kanske 2 liter....Vi pratadé om allt mellan himmel och jord, hon hade gjord världsgoda smörgåsar, riktig grovt bröd, med brieost och rödlök och kaffe till det, det är lyx det, tack Anette. Har tjatat på att hon måste fixa en inspelningsbar digitalbox, sen är hennes liv perfekt, men inte än, först måste hon kunna spela in alla de fina program som finns. Nu har jag duschat, sitter och har bloggat klart för idag, nu tar jag lite Roibos-te och sätter mig vid min inspelningsbara digitalbox och kollar vad jag har spelat in. Pöss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0