Julafton 2009


God morgon barn, nu är det julafton, här blir det julfrukost, skinksmörgås och
varm oboy med vispad grädde i



Linus är trött men det kan vi inte ta hänsyn till


På väg till julspelen , klockan är nu 09:50


Linus vägrade följa med ;-(


Vår fina kyrka











Ja, jag sjöng så det stod härligt till


Här börjar jag gräva efter pengar, det ska ju ges till kollekten


På väg till moster Karin, Linus är fotograf








Hos vår kära moster

















Karin gillar inte Arne Weisse, så någon snäll vän köpte ett
sånt där ängla-spel.....med arne-huvuden














Tomten kom från Karlskoga...Ella sa att det var Karin, men hade inga bevis, sen klämde Adam ur sig
knappt hörbart, -Det var Karin, det såg jag på skorna....










Disas första julafton


Alla var lyckliga, vid 17 så var detta lilla juläventyr näästan slut. Jan kom hit och så kollade vi på en film, vid 20:00 åkte jag till Petra och där delade vi julklappar, vid 21:00 hade bilen kommit till Annica, vi drack lite gott och somnade sött till Ett päron till farsa firar jul.
God natt och kram ni alla










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0