Övernattning hos Petra

Emma och Tommys panna hat ju då "sprängts" så de bor hemma hos mig och då har vi gjort så att jag glider runt lite hos folk, så vi alla få lite lugn och ro...inatt föll lotten på Petra, men jag är ju hjärtligt välkommen dit, så det känns inte som om man stör, här kommer några goa bilder från kvällen...Anders kom också upp en sväng...den natten var det -30 grader kallt



Nadja


Anders lånar Petras peruk


Jag och Petra


jag


Petra


Petra stickar för brinnande livet


Petra och mitt ben


Faghags forever


Anders


Här fixar Petra en av sina famous booster-drinks a´la penicillin, ett äpple
en rödbeta, lite selleri, lite ingefära, en morot










Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vad jag längtar tillbaka till mitt mysiga hem. Längtar efter dig också.... Puss o kram

2012-10-13 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0