skrivet till äckliga tv och radiotjänst i kiruna

Varför sänder ni ut så stora program, när jag spelar in program på min inspelningsbara digitlabox, så är en timme hos er ofta dubbelt eller tredubbelt så stor som när jag spelar in något från 3:an, 4:an eller 5:an. Det är mycket störande då era program är bra men de tar alltför stor del av min disk...jag kan inte heller se någon skillnad i "bild", för något måste det ju vara i o m att era program blir så mycket större...komprimerar ni inget eller vad är det som gör era program så mycket större...till ingen nytta kan jag tycka...som sagt kvaliten på era program jämfört med program från andra kanaler är inget bättre än andras kanakler, så vad innehåller era program som gör att inspelat material "filer" blir så stora...vill gärna ha svar och är detta fel forum så kanske ni kan vidarebefordra denn afrpga till någon som kan tänka sig veta svaret......

oj vad stavfel...skyller på det lilla  lilla fönster som man skrev i, man såg bara fyra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0